星期一, 7月 04, 2005

有相睇啦

如果想晒邊張相,請在網上留下你的大名同Ref No.,我哋有專人通知你幾時有得攞相架啦.

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/wayitanki/my_photos

去到攞相,遇到當日的攝影師,個攝影師話99%的相到OK,因為我屋企的廳夠大,又夠光,所以都好好影.我同樺爾各自睇左一半相,都唔知另一半係點,本來想搵一間餐廳慢慢坐底睇相,但之後又急急食完走人,因為想買d日用品,所以只係約略睇咗d相一陣.

四家姐就好緊張,之前幾日打親電話都問攞咗相未,我就專登同四家姐講,今日攞咗啦,仲同四家姐講有幾張獨立咁影佢家...佢o個日都幾靚架,所以都好想有佢的相.

四家姐知道我唔多舒服,同咗媽媽講,媽媽仲好關心咁話:"你幾日都唔返屋企,返屋企飲涼茶啦."我當時只係想同媽媽話唔駛擔心,都冇回應媽媽,其實我只係一日冇返屋企咋.星期五,六都返咗,今日只不過係星期一咋喎!!(個心真係好甜,媽媽真係好掛住我喇,正所謂一日不見如隔三秋,哈哈,一日當三日都算幾掛住我架啦!)其實我都唔係好慣,返到新居,平時同屋企人一齊睇電視都不知幾開心,宜家有時仲唔記得或者冇時間睇電視添,連睇開的"醫道"都係睇d唔睇d....

其實攞咗相,我都好想返屋企一齊睇...但係我就唔想兩頭"tun"仲冇時間休息.

沒有留言: