星期二, 7月 05, 2005

四家姐的意見

剛剛打電話同四家姐講點响 Icq 2003a Save History,阿敏又唔教四家姐... 6_#%#%~ 不過算啦..
四家姐就同我講話d相好差,個攝影師好唔專業. 連屋企人大合照的人頭都冇一張完整,即使影多幾張,個問題都係一樣响度!兄弟佈置花車都影成筒;玩新郎又唔見所有姊妹都有入鏡,但係又影嚟影去到差唔多咁樣,都影咗一筒有多.又冇影到在場的人的反應,更加冇屋企人入鏡!只係斟茶相同的場地係咁影4張差唔多的相.去到紅棉路又冇同屋企人單獨影相(唔係紅棉道...但係唔知點解個個都話係紅棉道,可能以前有個的士老的廣告太深入民心).唉...仲冇同四個花女一齊影相添.(呢d都係我好遺憾的事...但係你就一針見血咁講咗出嚟.
你同我講的嘢,雖然係事實,但係真係令我幾唔開心架,好似我所托非人....可能係啦,但我都係唔想接受呢種批評...(唔想面對現實..)我想,都總好過又叫四家姐做埋攝影師,咁就成日都唔見咗個人....(當然我都相信如果你有佢哋的"架生",你可以影得妥當過佢哋啦.不過佢哋或者會好過原先"tat"訂的個間公司呀...至少,個日的氣氛都唔錯呀. (又自欺欺人啦)
同四家姐傾完之後,都唔係好開心,但係同樺爾傾返,佢都認同我同你的講法,但係又冇法啦....都已經係咁啦.
今日要學詠春都冇心機啦....好在師父要應付幾個丹麥來的鬼佬,佢哋有一個係跟師父學的.師父走過嚟講嘢,都心不在焉,因為好大個Cam cap 住佢.
我哋仲見到話有個今年選香港先生...(唔係健美先生個種喎...係TVBo個個唔成氣候的選舉喎)六號喎...嘻嘻依家男仔都要咁樣拋頭露面...唔知道係唔係臨急抱佛腳,走嚟惡補詠春呢.

沒有留言: