星期三, 7月 27, 2005

唔知你今日點呢?

唔...兩個星期都冇見到你啦,本來以為尋日可以見到你,其實我都唔係特別喜歡詠春,同你一齊學又當見吓你,咁都幾好架.唉...不過你又好忙,仲病咗添...
你真係要小心d呀...唔好好似四家姐咁,因勞成疾,要多d休息,要多喝水,要食有維他命C的食物,要空氣流通,如果咳咗三星期,切記去照肺呀...
四家姐好番好多啦,希望唔係o個陣成日同四家姐一齊,又帶住d菌見你...又傳染埋你呱??不過我哋個個都冇事...可能佢既菌唔係傳染性既...唔知呢...好擔心你架.
今日...可能都係有少少想避開Earma...又返媽媽屋企避吓...嘻嘻....有好嘢食,仲可以指使樺爾洗碗...其實係佢自己話去洗架...哈哈...樺爾都真係幾好既~~~
同阿敏一齊用四家姐的手機錄音做電話鈴聲,點知錄嚟錄去,唔係阿dee忍唔住笑就係我忍唔住笑,再唔係就係四家姐引我哋笑...總之點錄都錄唔到,搞到爸爸就話咗句"Chac Si Nong"(嘈死人...)
媽媽仲猛叫我同樺爾快d返屋企...

4 則留言:

匿名 說...

Too bad la, why u always miss Kathy only. >.<

anyway, how about her now? getting well?

Dunkey6_6 說...

Not only Kathy, and many many....
我好花心架...成日掛住屋企人...既BB啦...
當然都會掛住關心我的人啦,好似你咁,成日睇我的Blog,我都一樣咁掛住你架...

匿名 說...

really?????!!!!! miss me...thanks

i thought you wrote "B2症候群" tim. have baby la, both of u like children, may be have a basketball team la......haha

Dunkey6_6 說...

係喎,都冇諗過要分邊個打邊個,或者我哋寫嘢都係加個署名好d.
我都想有個好似我哥哥同家姐咁可愛的BB.不過...仲係遲d先算啦.