星期六, 7月 23, 2005

好耐冇見大家姐

今朝食咗叮叮乾炒牛河同叮叮星州炒米,都係星州米好d...
每個星期六我都唔會太遲起身,因為星期六早上真係好好用,有d自然光透入屋,又唔駛返工,唔駛開燈就可以執屋.之後又會同樺爾一齊睇一套重播卡通片"少女十七減十一"...hehe..其實都唔係好好睇,不過又幾好笑...係話個十七歲的女主角無啦啦碌咗落樓梯撞親頭,之後智商返回六歲,之後成日都好似個蹦蹦跳的小女孩咁.個故仔都幾得意...(哈哈...忽然想起自己有個朋友,唔知佢係唔係又撞short咗個腦呢?仲好似中學生咁,仲係好鍾意米奇老鼠啦,又會蹦蹦跳咁響個商場度行,哈哈...不過就覺得佢好可愛囉...)係呀...講緊你呀.大個女架啦...快鬼d搵個佬啦.
唔...聽日就見到你哋一齊嚟屋企,真係好開心,又好鬼死緊張...因為,有生以來,我係第一次請客人呢我屋企,以前同屋企住,幾時都唔方便.依家就可以啦...哈..不過就連招呼都唔知點招呼添.

返到媽媽屋企,二家姐同三家姐都返到啦....仲有哥哥同大家姐未到.我就特登帶咗個相機同佢地錄影添...雯雯同瑩瑩成日模擬呢樣,模擬o個樣,今次仲連疴屎屎都模擬埋...6_#@#@$# 咁核突!佢地又扮企響到疴!!又扮"敏"屎!仲扮擦廁所添!!!
之後雯雯又攞咗我個相機錄瑩瑩,不過瑩瑩唔入鏡,就好"猛"咁話:"沛瑩,唔影到你呀~~"要瑩瑩自己就返個鏡頭!
我仲錄到瑩瑩爭櫈仔,同雯雯頻頻打小報告添....再加埋三家姐的驚險鏡頭...不過file太大要用返Canon 個 program 先 download 到.
哥哥同大家姐都未到,咁就用哂d電啦!
返到屋企,發覺自己都仍然好似一個 technical support 咁,爸爸話想要 print 嘢...(我都好想換咗佢部腦,三家姐,快 d畀 d driver 我啦),四家姐就complain部新手機 download 唔到嘢,仲話拆個外殼成日要用暴力,一攞個Manual睇就知點樣唔用暴力啦....四家姐...你係大力...但係都唔駛得舖蠻力架?!
唉...連拆張櫈的手柄都要我嚟拆?!哈,阿敏以後的事靠你啦.
原來哥哥嚟之前去咗出手機,返到嚟都4:00pm 啦.不過哥哥返到呢就讀Manual ...!嗱!唔係凈係我會讀Manual架!之後哥哥又攞咗蘊德的相機電話嚟試,第一時間試的功能...竟然係...計數機!!!哥哥仲好振奮咁話有 Sqrt 的功能添!第二個要試的功能就係單位換算...第三個要試的功能就係計時器!!!仲要試吓個反應時間快唔快~~我就好似隻小狗咁圍住哥哥轉來轉去等緊佢試d"正常"少少的功能,影相同拍Video囉,唉,見到哥哥咁樣試d功能真係~~~~暈低!不過講真,哥哥不嬲都係咁,咁多年來,哥哥都係對運算或者要計算的事物最感興趣...仲以為哥哥會去睇佢最鍾意的恐龍添!
自從大家姐搬入屯門,就更加少見大家姐,不過見到,又掛住同BB玩...都冇好好同佢傾計...其實我好想同大家姐你講,你送畀我的微波爐好好用,仲有個公仔麵叮叮碗好好用,仲有個煲啦,個雪櫃,真係冇咗佢唔得.

2 則留言:

匿名 說...

hihi, it is the first time i write message to you ar. haha

who are u talking about ar?! haha

Dunkey6_6 說...

哈仲有邊個呀...你自己都認頭啦.