星期二, 7月 19, 2005

可惡的PCCW

連日來上唔到網....可惡!已經因為個Wireless network 唔多穏定搞咗一輪,之後仲上唔到網添.
樺爾打電話去叻記Check完一大輪,最終都係要上來整,重要等兩日!
今日上嚟的o個"靚仔",入到嚟,搞冇兩搞就話要拆個入牆Network頭,叫住話個入牆掣拆咗好難上返,唔好拆仲拆,因為我哋之前兩次整,個3仔,同個叻記都已經拆完又抛低走咗去,之後我哋仲要自己搞咗好耐先上番實...只怪上手業主是但搵人整,d手工奇差,兩口螺絲根本都冇上好,是但就搵d白英泥補咗佢就算...之後無論有乜事,d所謂技術支援就係又拆唔係又拆!
之後,o個個人先發覺原來係個機樓有事6_$#%$#@%
都話咗佢啦...係唔係都當個客有事先咁處理...點diagnose都唔懂,學人哋Troubleshoot! 唔係應該make sure 自己的connection 係work,先入屋confirm或者試其他嘢先係架嘛.
個"靚仔"搞到咁都唔敢走...上咗一口螺絲都算好好啦...不過就阻住我哋食飯啦,為免佢心浮氣燥唔小心整到冇得救...唯有放佢走啦.
我又一邊洗緊d好難洗乾淨的芥蘭...樺爾就嚟招呼佢,見到咁的情況,真係一肚氣...
講起芥蘭就想起爸爸以前都成日炒芥蘭飯,(可以話係爸爸最拿手的炒飯),但係媽媽就話我哋熱底的人唔可以成日食芥蘭...所以見到Earma買返嚟都已經唔係好想食...今日見到仲有隻2cm大的昆蟲...(非一般菜蟲)死咗響個袋到都真係幾嚇人的一件事嚟*...d菜唔唔見得少農藥先死...唔通真係要好似Earma咁用洗菜的洗潔精嚟洗咩?!樺爾話,不如掉咗佢,我又覺得好浪費咁.其實田裏面少不免有d昆蟲,只不過通常唔會畀我哋睇到啫,我想,用鹽水沉一陣,再洗四次都可以接受既,終於,洗吓洗吓,發覺洗到d菜都有d霉啦先敢煮嚟食!唉,不如買d乾淨又衞生的菜唔係仲好咩!

*註:關於"幾嚇人的一件事嚟"的句子,係由上次個日本團的導遊到學返嚟既,佢成日都講呢句,講到我都入咗腦啦.

沒有留言: