星期五, 7月 08, 2005

幾日都見到Kathy

呢幾日,星期一至三都見到Kathy,可以一齊食lunch,真係好.好耐都冇試過唔同同事一齊食咁多日.哈哈,不過我只係想同kathy多d見面...因為依家唔見,遲d真係好難見啦....
仲有半年多d...真係要好好珍惜我地相見的日子啦...
好似Kennis咁,就咁就走咗去美國...kathy又要嫁去馬來西亞,一個一個都有自己的路...一個個咁離我而去....好凄涼架....不過好在我哋仲可以一齊學詠春...唔知你走咗,我仲有冇呢個衝勁去學呢.

星期二Kathy知道係我"重生"的第一日,仲放我一馬話俾d時間我同樺爾撐枱腳添,真係唔話得...
不過樺爾就好遲先放工,我仲因為同四家姐傾完電話後的唔開心,一次過過咗畀樺爾添!不過樺爾真係高...仲開解番我...

沒有留言: