星期四, 7月 07, 2005

對四家姐的回應

家姐,老實講,其實返到屋企,我直頭唔想再睇d相...但係又要揀d相去晒大相同整Video,我呢幾日都提唔起勁啦.不過你都唔駛過份自責,問題唔響你的身上,因為你所講的野句句都o岩.正如你之前所講,我係一個完美主義者,但係我都唔敢話要所有事都十全十美,我個日都好"謝"啦.只不過...其實我最遺憾係冇時間好好同家人一齊單獨影相,但又因為怕大家肚餓,又怕爸爸要跟著一齊響香港公園到走黎走去頂唔住,到時我仲遺憾.我都知你好緊張好緊張,因為今次你又做化妝小姐,又做伴娘,為我奔波,當然想所有事都好好地,不過,算啦,過去就是過去啦.其實o個日都係因為有你咁出色、咁落力的幫手,個婚禮先可以咁完滿、咁順利,我的回憶都已經好美好、好幸福啦.唔好再為呢d事而影響心情呀.

沒有留言: