星期二, 7月 12, 2005

今日煮咗Pepsi

Pepsi ?點煮架?!乜唔係嚟飲架咩?!
E ar ma響屋企,本來約咗Kathy學詠春,諗住唔駛對住佢,點知Kathy好忙,嚟唔到,唯有硬著頭皮返屋企啦.E ar ma話今日會煮定餸等我哋返到屋企食.同樺爾一齊返到屋企都8:25pm,點知E ar ma只係剛剛用緊個電飯煲蒸緊d醺魚喎(好似即係糖醋魚)...仲唔知落乜一齊蒸,有紅辣椒、薑、金針、雲耳等,味道可想而知,我都唔敢試食.
當然見到佢又嚟呢套電飯煲煮食法,我都見怪不怪,作客時都見識過多次.不過當我要來煮飯食的時候見到此情此境,心口為之一頂!!所有人都會選擇先煲飯,後炒餸的策畧的.而E ar ma果然不凡.
E ar ma話:"你哋去消息(休息)吓啦,等一陣就有得食"(嘩,而家都8:30pm啦,煮好o個碟醺魚,之後再用個電飯煲整另一味蘿蔔煲茶雪菇(都唔知係唔係咁讀既),先再煲飯,佢煮到嚟都10:xxpm啦(最保守估計),食完洗埋碗仲有乜鬼時間...!!!)我就話:"等我嚟啦,你出去睇電視啦",佢又唔肯... 6_@#$@#$ 唯有用我強而有力的臂彎半拉半扯地推佢出廚房!
煲唔到飯...點好?!唯有點呀樺爾查吓點用個微波爐煮飯食啦.唉又冇合適的微波爐器皿....Gamchewlea 啦,用個入得微波爐的煲,點知都未夠時間就flooding啦...d米水開始泛濫出嚟,快快脆脆停止先.唉煲飯變咗煲粥!唯有又等吓個電飯煲"得閒"先再煲吓佢啦.
另一邊,我已經準備好蘿蔔,加埋排骨同茶雪菇一齊落鍋煮...點知又掛著一邊洗米煲飯,搞到個鍋有d燶!加埋豉油好似隔夜餸咁...
d粥放返落電飯煲度煲,冇法啦,都唔知點控制水量啦,粥唔似粥,飯唔似飯,直頭係Pepsi(pat屎)啦!
E ar ma仲敢話:"係唔係個微波爐好麻煩呀,都話用個電飯煲啦"... 心道:"頂~~!(爆粗添!)唔係你霸住個電飯煲咁用法,我都唔駛咁狼狽啦!"真可謂愈幫愈忙!
其實E ar ma都算係咁啦,乜都話冇所謂,我今晚真係好失敗...都係多得E ar ma!畀Pepsi佢都肯食,仲有乜話忍受唔到?!
至於時間..仲可以keep到一個鐘頭內完成既!9:30pm有得食!本來只係煮一味餸,幾個字都可以啦.

沒有留言: