星期四, 7月 14, 2005

二家姐請我到佢屋企食飯

今晚有兩件事令我好開心架:
第一: 二家姐邀請我到佢屋企食飯
(哈,到二家姐屋企,聽到二家姐同另一個朋友講電話,好鬼客氣:"多謝你邀請我哋同你哋一齊去黃金海岸..."云云...其實有時唔好咁客氣啦...)
同雯雯只係玩咗一陣,反而樺爾丈丈就可以同雯雯玩耐d,雯雯好搞笑,玩咗個電腦Puzzle遊戲,其實都識玩,不過幾次都drag唔到啱位,隻手仔就攰啦,就冇乜耐性...之後仲索性坐响度做指揮,指樺爾點drag落去.
上到去仲有個小朋友一齊玩,二家姐真係好.人哋家長搬屋就幫人"揍"細路...咁人哋幫過你,你又幫返人,都幾好既.
言歸正傳,咁個小朋友走啦,雯雯就喊咁口,好唔捨得.
之後,佢同樺爾畫咗一張紙,仲指明一定要收埋,唔可以畀丹丹姨姨睇.咁我又問,點解?!可唔可以畫多張畀我,佢竟然話:"唔可以!"hu~又蝦我!!!
我哋要走啦,雯雯又喊咁口,好似之前咁...媽媽話,其實佢好眼瞓啦.
第二: 返到屋企都10:xxpm,見唔到Earma...不過都有d內疚,好似令佢哋有誤會添...其實都有d對唔住樺爾...又或者可以用另一種方式表達,寫吓信咁,相處會好d呢?如果Earma只係真係間唔中返來我可以對佢好d既...
返到屋企都10:xxpm啦,但係就唔駛煮,唔駛洗碗,間唔中打搞吓二家姐都幾好.其實二家姐的手勢都唔錯...以為佢會因為"健康"為目標,煮得過份清淡.其實都Okay架.

沒有留言: