星期日, 7月 24, 2005

第一次請客

今日約咗Mabel,Pui Yee, Ginny, Iris 嚟我屋企玩...
叫咗Pizzahut個"軟殼蟹Pizza擦子膠餐",本來仲要加個雞翼...因為尋晚mark嘢mark得唔好,以為係Spicy Chicken rice...問個服務員都話冇呢款...咁就轉叫個千層肉醬闊麵啦...
(其實依家打字打得多,雖然成日打中文字,打到d字唔識寫就查,打到連寫字都執筆忘字.急起嚟,拿起手隻隻字都唔識寫!吓吓都用英文代替....所以唔記得寫個"翼"字...就唔知原來係chicken wings!!!)
個"擦子膠"真係油麻地...只不過係一味有d棘的矮瓜吧...6_@

其實上我屋企都幾悶,又冇乜嘢好玩,冇乜嘢好做,只可以傾吓計咋...唔知點解,可能我哋太熟啦,有時講起嘢上嚟就好似七嘴八舌咁,如果我有四把口就冇問題,咁同一時間就可以分別同你哋四個都講吓嘢...唔駛講到一半又要回應另一個...(嘿嘿...知唔知我係話緊..你,同埋你呀....)有時候要體恤吓我,唔該...可唔可以就吓我轉數慢,一個跟一個講,咁我就會清醒d...回應得切架啦.因為當你要同一時間回應幾個人的時候,都真係幾攰架.

如果可以的話,真係想多d聽吓你哋各自的近況...關於我的話題都已經差唔多告一段落啦...

其他既都應該仲可以,但係呢様嘢我下次一定會記住,我一定會準備好4公升的冷熱水先恭候你哋大駕光臨架啦...待慢哂唔好意思呀.

3 則留言:

匿名 說...

4L cold water and 4L lukewarm water pls.
haha

匿名 說...

Oh, wrong spelling ar. "Giny" is incorrect ar, "Ginny" is the right one,........hehe because i confirmed with her la.

Dunkey6_6 說...

Oh... I was correct...Long long time ago... who told me 'giny' ka... ~~~ hu~