星期一, 7月 11, 2005

門鐘又響起了...E ar ma

幾日來都冇好好休息,本來今日想同樺爾出去食飯,唔駛煮完又要洗碗,洗完碗都十點幾啦.
點知心血來潮又想幫樺爾買隻Logitech cord Notebook Mouse,同佢搵返敏敏一樣的o個隻.上次買190,以為豐澤賣緊138定168咁上下...嘩,乜得95~108咋?!係唔係假架?
行哂成個旺電場,所有都係冠恆做代理(乜唔係恆昌定漢科咩)...應該冇問題呀嘛...?是但問過個哥哥仔,好隨便就答我轉咗代理,都唔知係唔係....
見d貨都似係真既,咁就響賣$95的o個間到買啦.個Sales仲話,不嬲都係冠恆做代理架啦,我哋唔係賣水貨架,你放心啦.嘿...唔怕你水,最怕你渾水摸魚賣假貨咋.
買完Mouse都8:00p.m.啦,返到屋企都8:30p.m...(咦?我幾時開始當呢到真係我屋企架?)剛落米煲飯,門鐘又響起喇.心想,樺爾已經習慣咗同佢媽媽住要按門鐘先入到屋?!所以按咗門鐘?定係想我迎接佢?不及細想,打開個門,又嚇咗一跳...又係奶奶呀.....6_#一時間唔知點反應好,連"mami"都要等兩秒先講得出口!佢都笑住講一聲,"哎呀"...(都唔知做乜)...
入到屋,嘩,帶咗好多嘢,又話買咗魚添,我唯有話:"你下次係唔係都打個電話嚟啦,唔駛我冇準備到你o個份晚餐,唔知點算."佢竟然話:"我就係唔想你哋準備囉...你唔駛理我架,我自己買咗返嚟呀嘛"(咁屈!!!頂....佢唔順!)
佢仲話原本想早d返嚟煮飯,不過遲咗...(chu!樺爾話你成日都遲到啦,話夜晚返去煮飯,就10點幾先返,人做媽媽你做呀媽,又唔係工作關係...遲咁鬼多,要個仔餓住等到你幾時呀?!)要等你,成日都死啦....都話唔駛咯...到底明唔明架.你唔緊你個仔...我仲緊過你... 6_#^%&#%
啦啦臨煮多d餸啦...d飯都係得兩碗幾,三個人分.本來次次的份量都啱啱好...就係你..算..我忍.
Mami走入廚房視察,就話"你買咗新的'戈'啦"...(係新的鍋..唔係戈...6_-)
用個新的Buffalo鍋...又係Buffalo ?!!(個USB Wireless receiver 都唔多掂添...早知買Linksys啦.)
個鍋用完先知...又唔係洗唔乾淨,唔知點解洗完仲係好似花既咁...(死啦,我仲買多個俾媽媽,唔知佢收唔收貨添.)
煮好都已經9:30pm,算快啦...今日本來好有心機煮,青椒+粟米仔+紅蘿蔔+雞脾菇+豬肉,仲有碟椰菜添(個椰菜係Mami成個星期前買的...唔食都唔得啦!) 呢碟"青椒粟米雞脾菇炒肉絲"仲打咗個"獻"添,不過加咗d麻油之後...d麻油好似益的咁...唉..可唔可以掉咗佢...仲有半枝喎...點用呀.
所以味道有d奇怪,當然Mami話覺得冇問題啦,樺爾就只係話鹹左少少.
食完仲煲咗媽媽畀我的感冒涼茶,分咗少半碗畀樺爾,都唔敢畀太多畀佢,因為E ar ma都問你煲緊乜畀佢個仔啦,毒死佢我仲得了?!
頂唔住...好想落街透透氣...但係都10:30pm啦.宜家E ar ma 樣樣都話冇所謂,樣樣都話唔駛理佢,我都冇話可講啦.
"可怕地順服你 像在做戲 奴僕活在世廿一世紀! 無話再講,怎麼這輩子要愛到這樣合作 不似在伴著你 像侍奉你"......

無話再講--關心研 想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣
作詞:甄健強
作曲:藝琛
編曲:kelvin Chung@ Bebop Music
監製:Bebop Music
你叫我捨棄 不准愛著你
不准 又一次 回頭為你暗中打氣
如果又掛念 用一億種方法逃避
聽你話妒忌你又道別你 不記得你
我說碰到你 真不夠運氣
消失亦依你 無人像我那麼傳奇
靈魂被吃掉 被指使將黑暗抱起
可怕地順服你 像在做戲
奴僕活在世廿一世紀 無話再講
怎麼這輩子要愛到這樣合作
不似在伴著你 像侍奉你
連分手亦未敢怕死 無話再講
一張通告都有半句多謝合作
我愛得失去了自覺
來換你像獵人對白兔 那樣兇惡
死不到心 盲目令自尊解體 狠不到心
又怎麼會這樣徹底 只想相戀
前事後事都不計 這般堅忍
大家說我有沒有問題
難道付托一切 得不到些安慰
有沒有人也為我難過 愛護我

第一次聽到成首完整的歌係響兩年前聽Kathy唱K時聽既,因為佢唱得真係好好聽,所以都聽咗呢首歌的原唱大碟,發覺Kathy好過原唱者添...哈,之後自己又試吓唱...呢排關心研又出咗一隻碟..有首老狼的"同桌的你",當然冇辦法同王菲番唱相比,就連同那英比都撐咁節...

沒有留言: