星期二, 7月 26, 2005

甜蜜十一日

某個程度上,我可能係犯賤既...當Earma響度,就好唔自然,好似有人監視緊你咁.但係當佢唔出現十日,我又開始問樺爾,點解佢唔返嚟既?唔通佢嬲咗我哋?又或者佢唔舒服?定有d乜嘢事?
到知道佢返咗呢,又唔係好想返屋企見佢.有時間見我媽媽仲好啦....(樺爾真係慘...會唔會搞到你好難做?有媽見不得?)
不過可能今次Earma有打電話通知佢返嚟,知道佢返嚟,反而鬆一口氣,至少,佢仲好地地,唔係嬲,又唔係唔舒服,如果唔係,我就好似罪人咁,所以今次就會覺得開心d,至少我會有d準備呀嘛.

剛剛過咗"甜蜜十一日",依家又告一段落啦. 6_6 又要改編阿敏細個唱的o個首放學歌...

"現在快樂告別,Mami又返嚟,快樂十日暫停,又要對住佢."

沒有留言: