星期五, 7月 29, 2005

仲以為你會寫d乜

有時都好後悔當初開個Blog話係兩個人的Blog,因為你成日都唔得閒,得閒打機都唔得閒打吓Blog...
突然發覺有新的post,真係有d歡喜若狂,你終於都肯寫吓啦....不竟我唔係自己一個人生活,有時候都想見到另一半的生活點滴,又或者發吓"up"風都可以.但係如果變成交功課咁,不如就唔好交啦...當然你又唔會花時間咁敷衍我啦...因為有時間都打機同瞓覺啦...係咪?見到你寫嘢仲以為你會寫d乜...原來...
雖然我尋日去咗同d同事一齊打叮"dum" ball,同 snooker....打到好耐仲未返屋企...不過我都有掛住你架...嘿嘿..只係有d貪玩咁啦...但係見到你響Blog度話掛住d BB 都唔掛住我...嗚嗚...咁又幾失望架...
不過話時話,自從早幾個月前,就算d bb 響度,都冇乜時間同佢地玩,反而你就個個 BB 都玩到熟落哂,個個都纏住d丈丈響度玩...咁我哋幾個姊妹先可以傾吓計咋...
下次返屋企唔帶你去,咁我就可以霸住同佢哋玩!!

今朝咁早起身,都唔知為乜,為咗幫阿聰一齊上esdlife個網度預約登記婚姻註冊時間,點知上定網等入去,一踏正就入去啦,點知hang住hang住,鬼咁死busy...之後試幾次都係咁,好鬼死慶.想打電話同阿聰講無能為力的時候...佢就打電話嚟話,個friend已經幫佢搞掂啦!
嘿...有冇搞錯,我上次都OK快架...等我仲特登試打好幾次佢哋的身份證number,練熟樺爾個Keyboard添...真係無用武之地!
不過算啦,至少佢搵到人幫到佢...講真,如果係大旺日,每對新人都搵幾個friend幫手,幾百個 time slot x 幾個 friend,成千人踏正8:00a.m.一齊入去 esdlife 個網,你話佢個網點會唔Busy先得架...

沒有留言: