星期六, 7月 02, 2005

腦交戰

同樺爾買完餸返到屋企,Kathy搵我話想要d馬路膠紙,咁我就諗,隨時上來攞啦.
點知當我想開始煮嘢食的時候,門外忽然鈴聲響,哪位客人到我家...謝叔叔,林媽媽,還是同學們來找我玩耍?打開大門瞧一瞧,啊!原來是我的好奶奶....!!!!
仲以為係Kathy添...當然係有d失望啦...失望既當然唔會係因為見唔到Kathy啦...(Kathy唔會嬲架呵?)係星期六,又返嚟啦...
佢仲以為我唔會煮嘢食,仲特登買埋餸返屋企添.好在我落多咗米...本來想聽朝早用嚟煮粥食既...
佢仲想搶住嚟煮添.我當然唔想佢煮畀我食啦...如果唔係,佢仲以為我好鍾意食佢d嘢,咪成日嚟煮囉.其實我問過樺爾,佢會唔會成日返嚟,佢就話唔會,不過唔知佢的間唔中即係幾間唔中喇.咁即係點先?我唔係話要佢唔准返嚟,不過都打個電話先啦...畀個心理準備都好呀嘛.失經無神咁返咗嚟,佢仲話冇煮佢米唔駛理佢,佢會自己煮...唔係呀嘛...咁叫做乜嘢先.咁佢又同我哋煮,我又唔同佢煮...佢唔係工人...唔好搞到自己咁慘呀.我都唔係要刻薄佢...只係佢仲成日話要分工合作,可以幫我哋煮飯,洗衫,吸塵....咁幸福?!!{雯雯口吻}:唔駛呀...
我都只係想獨立d啫...仲要人照顧,咁仲結乜鬼婚呀.

1 則留言:

匿名 說...

Hahaha..俾你笑死我啦!
今個標題不如改為”客人到我家?”仲貼題啦!係米?