星期三, 3月 01, 2006

哈,又有禮物收

今日見City 的同學 Ki Ki 同阿聰,同佢哋食飯.又收到佢哋的手信同生日禮物.


Ki Ki真係得意,佢本來己經買咗禮物,但係今日去Sogo見到啱仲買多一份禮物畀我.


今年好得意,好多人都送多過一份生日禮物畀我.咁樣會唔會老得快一倍架?


哈哈,我諗應該係相反,心情都開朗d啦係唔係?


阿聰由北海道帶咗個好可愛的掛飾,好靚呀...我又唔記得多謝佢添....


Ki Ki送的薫衣草種子唔知要幾時先啱季節開始種呢?其實之前啱啱搬新居的時候都想種嘢,但係我又怕自己懶會害死d植物,所以一直都冇種,依架可以試吓啦.


佢今日買的禮物係兩對史歷奇筷子...真係好多史歷奇的嘢呀...又可以加入史歷奇屋的Collection裡面啦,因為我都唔捨得用.

2 則留言:

匿名 說...

咁好呀,有咁多禮物收!
你會好似我咁,不停咁買埋D米奇同史納莎野,而你就買史力奇野,我hompy叫米奇屋,咁你個blog不如叫史力奇之家啦!哈哈哈!
係喎,姆明有姆明谷,咁史力奇間屋係叫咩呢?

Dunkey6_6 說...

其實我都冇乜點睇呢個故仔,只係知道其中一d人物.不過佢哋全部都係住嚮姆明谷架.其他嘢,我都唔係好知.