星期五, 3月 03, 2006

為你打氣

雖然佢冇原唱者陳百強唱得咁好...始於佢2000年的現場表現真係麻麻地,不過希望可以為你打打氣啦.


喝采 - 古巨基想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣


作詞:鄭國江 作曲:陳百強

為甚要受苦痛的煎熬 快快走上歡笑的跑道
剩一分熱仍是要發光 找緊美好
春風一吹草再甦 永遠不見絕路 明日變遷
怎麼可知道 何事悲觀信命數 似朝陽正初升
你要自信有光明前路 願知生命誠可貴
能為你鼓舞 路上我願給你輕輕扶
你會使我感到好驕傲
幸福歡樂陪著你去找一生美好 將一聲聲嘆息
化作生命力 懷著信心解開生死結
雲霧消失朗日吐 以真誠我祝福你
會踏上那光明的路 願將一腔熱誠給你
常為你鼓勵 願將一腔熱誠給你 常為你鼓舞

5 則留言:

匿名 說...

我超喜歡"喝采",好想聽吓古巨基唱成點,但係播下播下就停左,我要上網download先呀......

Dunkey6_6 說...

真係估唔到你都喜歡呢首歌呀.
我一向唔係好喜歡d勵志歌,但係有d又真係幾好喎.

匿名 說...

謝謝丹丹!!!
我知你係送俾我聽架..
我應該無大礙架,如果唔係都唔會肥番d喇!!
唔駛擔心架..

Dunkey6_6 說...

係呀,你一定會好番架.家姐你要開心D呀.

Dunkey6_6 說...
網誌管理員已經移除這則留言。