星期四, 3月 02, 2006

好凍呀,但係我唔凍

今朝好似好凍咁,唔想起身,但係公司又好多嘢要做,都係死死氣氣起身返工.


今日唔記得帶電話.唔知係唔係要帶好多禮物嚮身,硬係漏咗d.


今日樺爾肚仔痛,唔知係唔係佢之前一晚自己去灣仔食咗d唔乾淨的米線啦.今日冇返工.所以佢知道有人搵過我囉.


我一估就估到係Mabel,好嘢!以後有個電子琴寄養嚮媽媽度,不過其實返媽媽度通常都冇乜時間可以坐定定,唔知可唔可以畀心機學彈琴呢?


今日放工仲去打網球,其實之前打過好多次,但係都係打得唔好.有時好想放棄唔打.因為一齊打,硬係唔敢去追波,追同唔追之間,就算追到追唔到都好攰架.但係咁樣出一身汗之後,返到屋企都唔怕凍.都幾好架.

6 則留言:

匿名 說...

你同樺爾都要保重身體呀,唔好病呀!,你都可以得間去我屋企彈琴呀,重有呀,幾時得閒食飯,我想多D見你同Barry呀...

Dunkey6_6 說...

樺爾好返架啦.我會多d做運動啦.仲有我每晚都會做一兩次"小念拳"呀.真係可以暖身架.

幾時食飯?你約我,我就出嚟架啦.

匿名 說...

你真係每晚都會做一兩次"小念拳"..wow..好利害,師姐........我想我都要啦,因為而家係0運動law.....

匿名 說...

係銅鑼灣食左個米線, 有芽菜, 酸菜, 腩肉, 牛腱, 炸醬同豬軟骨, 中辣... 流左約2毫升汗, 出左5分鐘煙, 塊面媲美豬紅...

然後, 第二日, 這些菜, 肉, 湯, 辣爭先恐后, 分批定時衝出體外...

...

食後感:
曾經有一碗勁辣米線擺在我的面前,
但係我冇浪費,
直到失去的時候才後悔莫及,
塵世間最痛苦的事莫過於此,
如果上天能再給我一次機會的話,
我會對我D同事說"轉竇罷",
如果非要在這餐廳享受一個晚餐,
我希望是..少D辣..

匿名 說...

"爸爸" 呢D咁好味的野我岩喎,我都想食呀,正唔正呀,我係一名辣妹你呀,哈哈哈!
丹丹你要快D學琴啦,我等緊同你一齊彈克勤架,你要唔要D練手指的練習呀,我可以影比你,因為初級既書比左人啦.希望個琴你岩用啦!

Dunkey6_6 說...

To Kathy:
點計呀,你都係我師姐啦.你入師門先架嘛.

To 米線:
啊...你實在太可憐啊....

To Mabel:
多謝先,唔該唔好影咁多.因為我估我要試吓先呀.