星期四, 3月 16, 2006

終於都可以去旅行啦

好嘢呀,終於都可以去旅行啦.


大家姐噚日無啦啦搵我,問我去唔去北京喎.其實我就Down Down 哋,又知道係復活節期間去一定係好貴啦.唔知去唔去好.


但係咁的組合又似乎係好吸引喎,有大家姐同姐夫,四家姐,呀dee,樺爾都話得閒去喎.真係史無前例.


因為都係睇嘢同食嘢的旅行團,自由行的機位的時間又唔係咁好,又爆滿啦.去邊度就唔可以咁計較,應該都係行吓長城,去吓故宮,頤和園,天壇,食吓烤鴨咁上吓,希望唔會太厭啦.


自問唔係咁喜歡去旅行的我,希望唔係去掃佢哋興啦.


不過有相影就得架啦,唔知夠唔夠時間去睇相機呢....唔知好唔好買水尾的Canon 350D呢...定買30D好呢.不如都係買Nikon D200啦....唔...冇時間去諗啦.


其實...唔知過節的時候,有1/3家庭上咗北京玩,唔知媽媽會唔會唔開心呢...爸爸媽媽會唔會好寂寞呢...爸爸的手會唔會好返呢...


人老咗,就算想去,都未必有體力去玩.


其實...我真係想佢哋都一齊去.

3 則留言:

Dunkey6_6 說...

噚日發現呢個Blogger虧咗,連一則留言都冇埋.真係呀~

匿名 說...

係呀,我想入都入唔到.
咁開心可以去玩,做咩要買多部相機?想玩manual野?不過你唔怕掛住影唔係咁好咩,唔係兩三個人喎,話哂有咁多人喎,佢地得唔得架?不過如果佢地個個都係影相的人就唔同!

Dunkey6_6 說...

係呀,佢哋幾個都OK想影相架.

不過講買相機講咗好多次啦,不過成日都覺得好貴,所以唔敢叫四家姐買囉.