星期日, 3月 05, 2006

百無聊賴

最怕畀人斷斷續續咁嘈醒,因為咁樣就要大覺瞓先補得返.起身都已經十二點啦,要做的嘢都要順延.

12:30pm 打掃 (終於又忍唔住要打掃啦)

1:30pm 食早/午餐

3:00pm 睇完睇咗好多次的"九品芝麻官",真係幾多笑位,不過已經記得d情節啦,唔知點解仲會笑.

4:00pm 吸塵 (姊妹們送的吸塵機簡直係我打掃的恩物)

5:00pm 重裝電腦(本來一次就搞掂,就係個USB wireless receiver,搞嚟搞去都detect唔到,激死我啦.)

6:00pm 抄碟抄碟抄碟

7:00pm 裝 Software + 煮飯

7:30pm 開火 ...係開鍋先啱.

8:00pm 食飽飽睇電視

9:15pm 洗碗,平時都係樺爾做多d,不過...樺爾今日"浪咗衫"啦,冇理由又要蝦佢去洗碗啦.

9:30pm 睇咗新節目 "15 16"以為有古巨基睇吓添,點知一個長的節目分幾日播,今日得睇到阿叻同Joey,原來要下一集先有得睇!

10:00pm 斷續搞機,加"Sui egg sui bom bom"

11:00pm 上吓網,聽到四家姐個Blog的歌,好好聽,聽咗四次,唔知可唔可以唱得出呢?


呢個創作人好搞鬼,個名叫深白色,型!


害怕 孫燕姿想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣

作詞:深白色 作曲:深白色 編曲:深白色

忘 我沒有很努力要自己去遺忘
那些和日記一起收藏的過往
孤單在思緒之中變得很漫長
想 我沒有很刻意讓自己不去想
那些和照片一起靜止的模樣
我學著堅強 堅強到不用學著不想 學著遺忘
還是害怕夜深人靜時總想起你
還是害怕不經意的聽見你的消息
然而當愛已經沉澱得太清晰
當擁有已經是失去 就勇敢的放棄
還是會害怕一個人時就很難忘記
還是害怕突然寧願當初沒有決定
然而當愛最後的出口是分離
我會這麼相信 走下去

7 則留言:

匿名 說...

我播呢首歌巳好耐喇喎!
你依家至讚好聽???
haha..

匿名 說...

唔會百無聊賴啦,你要學琴嗎!哈哈

Dunkey6_6 說...

愈聽愈鍾意,以前都有聽呢首,但係你播咗之後我日日聽.更加鍾意.


媽媽~~我要學琴.我要同寶寶一齊彈克勤d歌.
好似"未成年同盟會"都幾易彈,
我彈和音,寶寶你彈其他啦喎.

匿名 說...

嘩,你咁睇得起我,乜你有"未成年同盟會"譜咩?
係呀,唔好買拍子機住喎,我要睇吓我有一個多左,但係就唔知work唔work呀,同埋你要比時間我揾返出來。
你洗唔洗我上門教你琴呀,因為我怕比D譜你,你連middle c係咩都未知,對住個琴真係唔知點好,不過就要你預先知點玩個琴,電子琴我真係唔識架,等我copy左D譜同揾到個拍子機就再教你,你就可以自己學住先,得閒玩吓。

Dunkey6_6 說...

"未成年同盟會"的琴譜就係個腦裏面呀...哈哈...我只係可以聽多d,記住d音去試返d音出嚟架咋.

其實呢首歌的音樂唔係sell優美的旋律,無人聲的時候只得音樂應該會好奇怪添.

Dunkey6_6 說...

上我屋企?好呀...不過星期六日會有好多個大BB圍你架喎!你怕唔怕?
定係我上你門學都得架.

不過點都好,都係搞清楚個電子琴D音先.

匿名 說...

去你屋企會好D,我都想見吓個琴,咁先可以知有咩分別。我估星期六會少D BB咋,我就係想比你知道基本的音樂知識,好似咩係middle C,同教你點睇譜,等你知應該彈咩音。我估你要買的係一本五線譜,以前上音樂堂的已經足夠,好平,大概五至六元。