星期二, 3月 21, 2006

死期

仲有一個月,個Website要launch啦,轉過好多方式,都未出過街,今次似乎最有機會可以完成,但係仲有個大問題未解決,聽日就要Presentation,但係我都未知呢個方法行唔行得通.


唉....本來一路以為可以一邊做其他的Task都有時間睇吓呢個問題,但係原來係冇可能架.我計過,原來過去兩個星期,我用咗一百零八個鐘工作.但係唔係做圖,就係舊版本的 maintenance 超時都冇時間去學嘢.返屋企又提唔起精神同心機溫書...


最慘的係,如果我兩嘢就做到的事,唔會要present,但係做唔到出嚟,仲要你講吓你想點做.如果我知成個做法,我就做咗出嚟,唔駛開大會啦.


不過,講咗個做法出嚟,先有人可以幫吓你諗架嘛,希望聽日我講完知後,有人幫到我,我就唔再"茅塞鈍胎"啦.


愈來愈覺得自己唔適合做一個programmer....唉.

4 則留言:

匿名 說...

做programmer是好辛苦呀,成日要學新野呀,不過我想做邊一行,都有那一行的問題呀,努力加油呀!

Dunkey6_6 說...

係既,但係如果係因為能力問題...會係一件可悲的事.

今日總算大步"檻"過,至少係有人應同我的想法,雖然我哋未必要咁做,我的同事都畀咗一個名確d的做法.希望可行啦....唔知我有冇能力做得出呢.

匿名 說...

唔.....丹丹! 唔好灰心呀! 你係我的好老師呀!

其實,我認為出o黎做事對我o地這些做了幾年的人來說,能力係好depend on 經驗的‧初初做o野,d 人冇expectation,所以會有好多hints同instructions呀! 但而家,係你去instruct人呀! 所以,可能今次只係上天給你一個機會去learn多d 經驗,增加你的能力呀! 所以,add oil 呀!

匿名 說...

努力,加油啦,你得既!