星期三, 3月 22, 2006

開心晚飯

今日同你食得好開心,雖然上個星期先見過.但係我哋好似有滔滔不絕的話題咁,好多嘢想講,雖然...少不免你又要聽我發吓嚕囌.同行真係多d計可以傾呢,多謝你教我,我會再好好搵料呀.

知道多d你出嫁的詳情啦,聽個價就好似好貴咁,但係知道包括一個Trip,又有三晚酒店,又有婚紗2套,同你攝錄埋行禮過程,又包影相哂相,再包沙龍...都算一個Total Solution呀.

就嚟到啦...好緊張呀....未來張太(有冇記錯??)


你同屋企人咁Close,真係會好唔捨得架.唔...過到去..唔知會唔會要耐d時間適應呢?唔係搬屋咁簡單喎....


哎呀,好似講到自己要諗咁...又唔係我去...總之就祝福你哋倆個快快樂樂,恩恩愛愛...啦!


哈哈,如果有機會,我一定要同佢講呢番說話架:
Shean!你一定要替我好好照顧佢呀,如果你令佢仲瘦過而家,我就唔會放過你架啦~~
你仲一定要將你屋企的曱甴一掃光,如果唔係你就會有機會被佢嚇都心臟病發架.


(P.S:有時間唔該答吓Mabel嚮"無嘢想講添"的留言丫!唔該!)

1 則留言:

匿名 說...

要多D見啦,你知啦,仲有五個月佢就唔要你啦!或者你又去旅行順便去參加kathy的婚禮!