星期一, 3月 20, 2006

無嘢想講添

又過一天.... 累了. 睡吧~~~


P.S.由星期五的Post 開始,我用咗自己的名義 Post Blog 啦.
以後 "Wayitanki"就由好少Post Blog的樺爾用.
我就用"Dunkey6_6"啦.


喂喂...呀邊個,得閒有時間就Contribute吓啦.


其實呢個Blogger可以畀一Group人一齊Post吓嘢,好以玩"興起小組"咁.都幾得意架.

5 則留言:

匿名 說...

呢一首歌好多人會用黎做background music,聽得多又真係幾好!
我有時都會係唔知講咩好,就會整吓D相出黎,好似我今日就係啦,將星期日D相同movies整上去,咁就做左一日的日記啦,哈哈哈!
係呀,想借你呢度問吓kathy野,你係咪係可樂廠做呢,我想知一罐汽水唔開,過幾年後會唔會爆架?可以用咩方法去keep呢?唔知kathy見唔見到呢?

Dunkey6_6 說...

佢應該會見到既.

不過,我就可以話你知,我有個舊同事收藏可樂罐架,佢幾年前有一日瞓醒就發覺一夜間所有氣水罐都爆哂,真係何其壯觀,損失慘重啦,抺屋都抺到佢傻.佢話以後就會篤個細窿放氣喎...未見過唔知會係點架呢.

匿名 說...

就係有同事話我知有爆過,佢好彩係有個盒放好,唔洗點抺,但係如果篤窿咁會唔會因為pressure而變形呢?
因為之前迪士尼D汽水我未放好,但係想知點收先好呀。。。。。唔知kathy會唔會有D吉的罐又無窿可以比我呢?嘻嘻嘻!

Dunkey6_6 說...

Kathy似乎冇睇呢個留言呢.

匿名 說...

一罐汽水唔開,過幾年後係會爆架,我有同事試過呀,我都唔知點可以keep呀,只好在肚子裡Keep hee!