星期二, 3月 14, 2006

捨不得

其實真係好唔捨得你,但係我就講唔出口.都係時候準備個心情送你走.


今日終於都唔係我搶住講好多嘢畀你聽.而係知道多d你的未來屋企人會係點架呢~,又知道佢終於都做咗應該做的動作...嘻嘻,其實成個過程係點架呢~好想再問長細d...不過又好似唔係好啱環境喎.


今晚又搵咗你食飯...其實我冇人同我食飯.所以就試吓Call你.點知你又覆我喎.仲以為你嚮外國添..


唔...唔好怪我...搵你"zip"時間喎...嘿嘿.

8 則留言:

匿名 說...

好開心呀,因為你主動搵我食飯,除著年紀增長,我地傾的話題又有不同,結婚,生仔,哈哈.....雖然時間及地點唔係太好,但係都傾得好開心呀..

我都好唔捨得你呀,到時只好忍著淚說一聲GOODBYE 嘿嘿

Dunkey6_6 說...

其實噚晚約咗你,撘緊地鐵的時候想起你就嚟走,就已經想喊....嗚嗚~~~

到時唔知可唔可以送你機?

八月...好快就到.

匿名 說...

首先恭起kathy你結婚,不過丹丹好唔捨得你,你要多D揾吓佢啦!你知啦佢好懶揾人架嘛,佢都無主動揾我食飯呀(嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚),你話你幾重要呢,你走左一定掛死佢.
丹丹我驚你送機會喊喎,你無心理準備先!!!

Dunkey6_6 說...

哈,哈,其實係件開心的事,喊就反而唔係咁好添.

不過開心的眼淚唔知幾時會無啦啦就流出嚟.你想收到收唔住架喎.


btw,唔係我唔想約你,但係你住沙田,我嚮荃灣,我約人咁即興,我估唔係個個人肯"entertain" 我喎.你唔mind的話,咁你大把機會畀我煩喎.

匿名 說...

乜你唔知我毎一晚只係約左仔仔咩,而星期三就一定會約埋"亞琴"(練琴),其他時間都多數OK.

匿名 說...

tara, 好感動呀,在機場我一定會喊,不過不要太傷感,因為我會時常返來呀!

bobo, 多謝你呀,你都要為你的幸福努力加油呀,祝福你呀!

Dunkey6_6 說...

好啦,其實噚晚都有諗過搵你食飯.不過最後都係返咗媽媽度.下次我就坐言起行.

Dunkey6_6 說...

Kathy,雖則話你會成日返嚟.但係始終臨別都會...

唔,講真,我好希望見到你擺酒架.一定會好感動.