星期日, 3月 26, 2006

未成年同盟會

今朝一早(己經係~12:00!)四家姐又打電話問我返唔返屋企,又返?!


原來係叫我帶隻碟畀阿Dee裝Office個Software!因為我唔肯出街,四家姐同阿Dee就唯有鏟上我屋企啦.哈,仲同樺爾玩咗一舖"決戰十一"1:1打和.


呀Dee星期四要去講Talk,噚日四家姐陪佢去裝身,但係又搵唔齊嘢,揀唔啱條呔喎.


四家姐好少可揀衫要問我意見.唔通我揀呔真係有一手??!當然唔係啦,係如果樺爾有條呔,借阿Dee打一次就唔駛搵住都可以啦.


其實叫呀Dee牛仔褲襯老西,咪幾有型??再唔係故意露底...(阿Dee 7_O ! 乜個家姐咁開放既~?????!)


係呢...個髮型都係要執執佢好d...唔好咁"學者look"啦...


正所謂人靠衣裝,女仔都要化妝,男仔就靠西裝,執得整齊D,個人都醒神d,呀Dee祝你成功啦!

3 則留言:

匿名 說...

"舅父仔"你咁叻叻去講talk呀,比心機喎!

Dunkey6_6 說...

係呀...好似對象係中學生喎~
唔知會係點呢.希望阿dee可以放鬆d啦.因為緊張都冇用架嘛.最緊要係"順"!

我做中學生,d乜鬼嘢"大哥哥大姐姐"講Talk呢...我都不自覺會瞓著覺.你咪當佢哋通通都瞓著覺啦.

雖然你講乜嘢Topic我都唔知,希望你的Talk可以喚醒佢哋啦...

匿名 說...

唉.. 都係好緊張.. 未見過大場面..

我講乜 topic? 我講狹義相對論呀..

希望 d 中學生唔會一聽倒我把聲就去搵周公啦~~