星期五, 3月 24, 2006

點解點解

唉...又係咁啦,重重覆覆地試一樣冇可能做到的嘢,但係之前以為係想當然的嘢!


幾日前開完會,以為唔駛重新寫一個control,用Microsoft Build in 的Menu改吓Template就可以.所以就冇採用到我Suggest的方法去寫一個新的Templated Control.


雖然今日終於有個Senior幫我,又陪我試,又教我點做,但係最後都係Certified同Verified,之前佢哋Suggest的方法唔得就係唔得.始終都係要做一個新的Control.唉,其實要一個新手寫,真係好難,我唔係唔想學,只係好多唔識的嘢,學完一樣又一樣.已經冇時間啦.但係上網搵料,一係就搵唔到,一係就講d唔講d,我真係明唔到.可能真係太笨啦.


點解,點解,生命它總是給你一些不給一些,唔通"這些那些 自己才是考驗" ????


給你一些 不給一些 林志炫 想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣


詞曲\梁文福

你時常看見 嘿 自己的微笑 掛在另一個人的嘴邊
車窗外的風景 嘿 幻想中綿延 自己的倒影視而不見

你時常揮手 嘿 這漫長旅途中 像和無數自己說再見
遺憾凝成焦點 嘿 它占據你的眼 真實的畫面 你讓它褪遠

生命它給你一些 不給一些 這些那些 自己才是考驗
你在念著天邊那座花園 我願笑對眼前的蓮

得與失都有祝福隱藏的臉 你還在等待永恆的容顏
我願在每個平凡剎那裡面 握住無限

3 則留言:

匿名 說...

人生係要有好多野要去學,但係會覺得一日的24小時係唔夠用,慢慢來啦,有人教你會好D,努力D啦!

匿名 說...

加油呀! 唔係你太笨,而係你太急,所以好似什麼都睇唔通呀! relax 呀!

Dunkey6_6 說...

知易行難...

不過都多謝你哋的鼓勵.我一定會做到既.