星期六, 3月 04, 2006

我可以玩電子琴啦

今朝約咗Mabel的同事(肥Charles)要去佢屋企搬個電子琴,唔好意思遲到,所以好早起身.原來由荃灣撘地鐵去將軍澳都只係用咗~1:15咋喎.


去到肥Charles屋企,見咗佢老婆一秒,都冇見到個小朋友,就嗱嗱聲搬個琴走.因為好唔好意思,所以都象徵式封咗兩個細利是話畀個小朋友買嘢食.


肥Charles都好健談,又好人,幫我哋搬走,幫我哋借板車,陪埋我哋等車嚟.仲有佢得著一件短袖衫就陪我哋走,得十五度,又大風,佢真係好唔話得.唔知佢會唔會覺得好唔抵呢?因為佢之前好似話想放二手,仲有親戚出價同佢買,不過佢都係選擇送畀Mabel的朋友喎.真係要多謝Mabel,不過呢...點解佢會知我中文名既?佢叫我,我都幾意外架.


撘車返到媽媽度都只不過係12:00,真係快手.個琴真係好新,係有上下兩層的電子琴,又保養得好,不過我就仲未知點彈琴,仲有好多掣,唔知點揀先可以同上下兩層出同樣的聲.好彩肥Charles話咗個型號我知,上網就搵到說明書.(睇嚟,我又要研究一陣啦...)


如果唔係Mabel,可能我仲要十五十六唔知學唔學琴好.睇嚟,我要認真嘗試吓彈琴啦.希望我唔係三分鐘熱度啦.

8 則留言:

匿名 說...

好野,可以同你彈克勤啦,快d去學啦,唔好話老唔學呀,我都係學左四年,都唔係後生學,你依家唔學,成日都揾老做借口係唔得,所以我地仲後生好去學啦!
不過有一個問題,就係你要學電子琴定鋼琴呢,電子琴我唔識,所以你要揾吓電子琴的資料,不過遲d我會影d練手指的譜比你!
加油呀!
仲有呀,呢一個肥义燒有去我hompy睇,所以就知你叫咩名,同埋佢都有問我係咪丹丹要呀,加上佢唔知你的英文名,咁叫你中文名囉!

Dunkey6_6 說...

好呀.謝謝.

匿名 說...

係呀,我都係讀U先學鋼琴呀,最緊要係有興趣及好好好勤力,我是一個好差的例子,因為我懶,所以我的sight reading 好差呀,我想你應該比我勤力...heee...

小時候,我有學過吓電子琴,我都可以比你一個基本介紹,但是我都係1/3捅水,不過可以一起玩呀......

匿名 說...

kathy 我同你一樣,大家都懶人所以sight reading好鬼唔點,不過又有時覺得係睇吓你有無天份,有D人係可以一路睇一路彈,不過我就唔得囉,哈哈哈!

Dunkey6_6 說...

多謝你哋咁有心,我係最懶的一個,所以就算鍾意都唔敢學,怕半途而廢.

因為太多藉口啦...

匿名 說...

學鋼琴太貴啦,每堂都要彈番同一首歌,彈上十年八年先可以彈新歌,所以好似好"扼錢",好悶呀,所以自學好D,不過要超有恆心呀,見你學詠春都幾專心, Tara你應該可以呀....

Dunkey6_6 說...

我都會自學先,考唔考試都冇所謂.

我只係想彈到我想彈的歌就已經好滿足啦.

Dunkey6_6 說...

要約個時間上你哋屋企學彈琴啦.我諗你哋兩個都好樂意教我架可~?
唔好畀我激死喎.