星期二, 3月 07, 2006

謝天謝地

四家姐今日打電話畀我的時候,我剛剛準備要去開會,見到係四家姐的電話,又擔心,又好心急咁去接,真係會手顫.


好彩係好消息,其實我半信半疑,但係真係謝天謝地!唔駛去做個可怕的檢驗! 我聽到,真係有淚光架.


多謝朋友關心我家姐,佢好好多啦!


四家姐,都係抖多d先,我哋遲d再行山啦.

3 則留言:

匿名 說...

真係好好好消息啦,你要叫四家姐好好休息,要鍛鍊番好的體格,但要慢慢來,千其唔好心急呀

匿名 說...

恭喜哂,咪好囉無事。要好好咁抖吓同要增加抵抗能力先至會無咁易病呀!多多休息啦!

匿名 說...

hehe..我知喇...謝謝各位關心..^0^

丹丹遲D可以同你行山山..haha..好野!!!!