星期四, 3月 23, 2006

勞累的一天

今日好似好多嘢做咁,仲要做幾多嘢,先可以主攻真正要學的嘢?


聽日又有另一樣嘢的死期."濕星"嘢幾時完.


冇心機啦.我瞓啦.


哎,四家姐,我希望我仲有心機返嚟睇個Router的問題啦.(乜你仲可以睇到今日的留言咩?!)


When everythings go wrong, you will find other things also go wrong, go to take a rest, sleep now, and tomorrow will be another day, Tara Tara~~ Tara is your solution!


(其實一D都唔似"亂世佳人"的結尾...哈...無聊!)

3 則留言:

匿名 說...

喂!如果你真係今晚返就早d同我講,等我早d返同你一齊食飯麻...

匿名 說...

今日同事請我食左個好似苹果咁大的士多啤梨, 開心~~

匿名 說...

嘩!"爸爸"你做咩唔留比"媽媽"食呀!
我都會覺得成日無時間去學野,唔知呢,以前細過就會覺得大把時間,真係要珍惜時間啦,哈哈哈!