星期一, 3月 13, 2006

雞同鴨講

返咗成日工,好攰,本來仲想睇吓書,點知四家姐就搵我問電腦嘢喎.話想要睇個.avi的file.裝個real player咪就可以囉.以前有我嚮屋企,當然可以話隨傳隨到啦.依架其實最容易幫到你手既已經唔係我啦嘛. 我都要畀吓機會畀其他人Support吓你囉~


雖然有d似雞同鴨講,但係四家姐都唔係太差,唔駛我step by step咁教佢,如果個network 快d,佢可能都唔駛搵我都可以做到.


算啦,其實你都好叻叻啦.所以都唔怪你.


就係你,所以我無無聊聊就裝咗個Call of Duty II (PC Battle Game)落我個電腦,又再試玩多一次.


其實我真係好緊張.樺爾一路指點我... (係指指點點我) 點打法,我不嬲反應都係咁慢架啦,第一日識我麼~


我知~我太笨手笨腳呀嘛~見到我咁笨(係呀我笨字都唔識寫架),係唔係打消咗同我玩Multi-player一齊對敵的念頭呢~?我都唔想做"朱茜"架~


咁我就做Commander,嚮你身後大嗌啦~~"殺呀~~殺呀~~"


其實樺爾同我講打機,咪都係雞同鴨講啦.不過肯陪佢玩吓,都會知一d 既.但係個人笨係唔係冇藥醫架?

沒有留言: