星期五, 3月 31, 2006

終於等到星期五

其實時間過得好快.但係我就唔係好想咁快過,又好想快d到星期五,真係矛盾,因為好多嘢要做,但係又好想有假放,有得抖.


今日係老細Annie的"last day",佢officially係今日last day,不過好似仲要返多一段日子.人哋last day只係會有散水餅,佢的last day竟然係三種不同口味的haagen dazs雪糕喎,其實我已經病緊真係唔應該食,但係我就一於唔理.


所以食完之後就知死啦.咳~咳..咳咳咳..咳咳..咳咳..咳!


今日有Kelvin幫忙,又解決咗係又出唔係又出d"吉images"嚮Template度.真係好在有佢幫助咋.
佢So醒.我甦醒.


臨放工,Annie仲走嚟我個位度,其實佢已經兩年冇咁走嚟我個位啦.傾咗一陣,其實真係好唔捨得佢走.不過又可以點呢...我做咁耐都未做好個Website,真係好對佢唔住.唉~

沒有留言: