星期六, 3月 25, 2006

你好返未呀

已經成差唔多兩星期啦,樺爾的咳仲未好返...我都搞到病病哋啦.就嚟連我都病啦.


原來呢幾日樺爾都係自己走出廳度咳完一輪先返房瞓,我的所謂瞓唔著,只係入睡的時刻,而佢,就會咳到成三點先瞓得著.


媽媽好關心你先會叫我帶你返屋企見佢,但係我叫極你都唔肯去,又話怕傳染佢哋,我都明你想留嚮屋企抖,但係我又怕你留嚮屋企"嘔",愈來愈差.又怕你冇人照顧喎...真係冇你扮法.


好在媽媽煲涼茶佢飲,媽媽真係好.真係當正佢係自己個仔咁關心佢.真係好感動.就好似一種認同...

2 則留言:

匿名 說...

"爸爸"你點呀,好好D休息啦,唔好令丹丹都病喎!

Dunkey6_6 說...

已經病埋緊啦...無法幸免!