星期三, 3月 29, 2006

hae

呢兩日都病病地,所以噚晚就早d抖,偷懶冇上嚟.


今日的工作又冇乜進展,死啦,死期到啦.


本來想返屋企煮定飯等樺爾返屋企,點知佢臨時有Bug要Fix,搞到我都唔知搵乜節目好,原本推咗每月一K的活動架啦,點知又有個藉口去唱K囉~


今日有Alan & gf, Andrew, Joseph, Victor, Daisy 一齊唱,我都唔敢揀古巨基同李克勤的歌啦,點知都仲可以唱三首古巨基,兩首李克勤.今日唱咗陶喆的舊歌"就是愛你"...自己就唱得唔好啦,但係首歌係好好聽架.唱緊的時候...竟然會想起你. (哎呀...都係唔好講啦...以下刪除百餘字...) 陶喆四月14-17日有演唱會,不過我去北京冇得睇呢...佢就嚟出碟啦....一向都唔買佢的碟,但係有d歌都好正架.


就是愛你 - 陶喆 想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣
曲:陶喆 詞:娃娃 木吉他 & 曼陀林:Dean Parks

我 一直都想對你說
你給我想不到的快樂 像綠洲給了沙漠
說 你會永遠陪著我
做我的根 我翅膀 讓我飛 也有回去的窩

我願意 我也可以 付出一切 也不會可惜
就在一起 看時間流逝 要記得我們相愛的方式

就是愛你愛著你 有悲有喜 有你 平淡也有了意義
就是愛你愛著你 甜蜜又安心 那種感覺就是你

我 一直都想對你說
你給我想不到的快樂 像綠洲給了沙漠
說 你會永遠陪著我
做我的根 我翅膀 讓我飛 也有回去的窩

我願意 真的願意 付出所有 也要保護你
Oh 在一起 時間繼續流逝 請記得我有多麼的愛你
Oh 就是愛你愛著你 不棄不離不在意 一路有多少風雨

就是愛你愛著你 放在你手心 燦爛的幸福全給你
Oh 就是愛你愛著你 我都願意
就是愛你愛著你 要我們在一起


佢呢隻"太平盛世"碟都幾好聽架,仲有呢幾首都好好聽架:
愛我還時他,無緣,2Night藏愛,Catherine
想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣


呀~話時話,Eason的"想聽"都幾好聽呢...不過我都係想聽阿Dee唱多d.


今日好乖十點就走啦.如果唔係,有d同事可能都唱到兩點鐘.


唔知點解呢...知道Daisy要走,忽然好唔捨得.但係佢係個聰明女,應該要有更好的發展,無謂叫佢留低呢度冇發為呢.


啱啱見到新聞報導話今日中東等地可以見到日全蝕,原來2年幾來就見到一次架啦喎,唔知係08年幾時呢,到時內地某些地區都見到,唔知會唔會有幸見到一次呢?

3 則留言:

匿名 說...

我想看"以下刪除百餘字".....hee!

匿名 說...

我唔制呀睇唔到被刪除的字!

Dunkey6_6 說...

你哋咁想睇我點鬧佢呀?

冇陰功呀~~