星期六, 3月 25, 2006

好耐冇傾啦...

返到屋企冇幾耐,Kennis打電話搵我喎,真係好耐冇傾,一傾就成個鐘.


知道你剛剛完成你的Quarter,可以好好哋抖一抖啦.Hawaii 應該都係一個好地方呢.


聽到你的朋友的事,有時真係覺得你為身邊的人著緊過自己...我明白有好多事都要隨綠,但係我又明白時間流逝就冇得返轉頭架啦....希望你快d有好消息講我知啦.


呀,你話叫我代你恭喜Kathy...我真係好懶惰,連講一聲都懶...Kathy你見唔見到呀?


呀~如果Kathy你會拋花球,可唔可以拋遠d,由關島拋到去美國架?

2 則留言:

匿名 說...

It was very nice talking to you, Tara. I am glad that we are still friend after being apart for such a long time.

Of course, I worry about myself too but it’s not easy to meet people here. In the mean time, I really hope that someone appear in “their” life sooner since “they” all are very nice girls.

Oh.. yeah! Kathy, Congratulations. I am looking forward seeing your gorgeous wedding pictures.

Dunkey6_6 說...

當然啦,你永永遠遠都係我最~~~~~~好的朋友之一架.

Miss you much~